mandag den 14. februar 2011

Siden sidst.

Det er alt for længe siden, at jeg har haft tid til at skrive – desværre. Men nu er jeg tilbage!

I mandags startede jeg på min uddannelse, vi startede med at skulle på rustur – total overvældende med alle (85+) nye mennesker, vi startede med øller (okay, ciders for mit vedkommende) og speeddating i bussen, og så var vi ellers i gang. Tirsdag aften  havde vi fastelavnsfest, jeg festede både med en giraf, holger, jack (nightmare before christmas), the flintstones, nik & jay – og mange, mange flere. Selv var jeg klædt ud som spejlæg :D. Hvordan fester endte husker jeg ikke – husker faktisk slet ikke at jeg er gået i seng *pinligt*. Hehe.

Torsdag aften lykkedes det mig at stikke en kniv igennem min finger, fordi jeg skulle fjerne en avocadosten (jaja, iknow – genialt) – så A og jeg brugte aftenen (læs: 4½ time) på skadeskuen. Fredag var jeg til lægen, og ellers holdt jeg bare en ‘hold-finger-i-ro-dag’. Lørdag drog A og jeg til Lolland for at fejre hans bror og mors fødselsdag. Det var rigtig hyggeligt, og maden var lækker. Søndag kørte vi med svigermor og svirger tilbage, de bliver her til onsdag, og fixer lejlighed op. Vi er faktisk næsten færdige med soveværelset! WUHU! Vi har købt gulvtæppe i dag, og det er lagt på, så det er ret så kanon!

Nå, nu stopper jeg for i dag. Overvejer sgu lidt at gå i seng, jeg er trææææt :/.

Ingen kommentarer: